vrijdag 20 augustus 2010

M'n grote zus

Ik vind m'n zus erg lief, dat mag ook wel eens gezegd worden! Als ik in de badsteun moet wachten totdat m'n ouwe heer eindelijk klaar is met douchen dan haalt zij een knuffelbeer voor me om mee te spelen.

En als de mobiel boven de box is afgelopen dan heeft ze de afstandsbediening al in de hand om hem weer aan te zetten.

Bovendien heeft ze me kennis laten maken met K3, ik ben inmiddels ook een grote fan. 'Handjes draaien' is mijn favoriet, liggend op de zitzak ga ik helemaal uit m'n dak!!

Het leukste is nog wel dat de liefde geheel wederzijds is: Jette wil in haar rollenspellen het vaakst mij zijn! Dan zegt ze met haar Mats-stemmetje: "Ik ben Mats, ik kan al op m'n buik rollen" en dat soort dingen. Ik heb echt een toffe grote zus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten