maandag 15 november 2010

Eindelijk: m'n eerste tand!


Het heeft even geduurd, maar vorige week donderdag was het dan eindelijk zover: mijn eerste tandje kwam door! Er stond aardig wat druk op me om te presteren, m'n ouwelui sloegen me de laatste weken regelmatig met statistieken om de oren ('gemiddeld krijgt een baby rond zes maanden z'n eerste tandje', 'toen Jette zo oud was als jij had ze al twee tanden', etc.). Maar gelukkig, hij zit er!

Verder schitterden pa en ma vorig weekend weer eens door afwezigheid, ze gingen met z'n tweetjes naar Londen om voetbal te kijken. Slechtere smoezen hoor je zelden (mama en voetbal is als Jette en goed luisteren, dat gaat niet samen). En dan "misten" ze ook nog eens het vliegtuig om er een nachtje extra aan vast te knopen. Als je dan niet bij je kinderen wilt zijn, zeg het gewoon!!!

Vandaag was trouwens wel tof hoor, m'n ouwe heer nam ons mee naar een grote speeltuin in De Zilk, ik heb lekker liggen kruipen zoals je hierboven ziet. En nu ga ik gauw naar bed, want het is al tien uur geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten