donderdag 17 februari 2011

Hoera, 1 jaar!

Lieve mensen, ik ben officieel geen baby meer! Afgelopen dinsdag ben ik 1 jaar geworden en nu ben ik een heuse dreumes!!

Het was een reuzegezellige dag. M'n ouwelui dumpten me zowaar een keer niet bij oma Corri en opa Willem, ze hadden zomaar vrij genomen! Toe maar! Nou, toen gingen we lekker ontbijten en daarna kwamen opa en oma en oom Eric op de koffie.

En toen kreeg ik ineens allemaal kadootjes: Bob de Bouwer-boekjes van m'n grote zus, een loopfietsje van pap en mam, een mooie trui van oma en opa, en ook nog een puzzelbestekje van Eric en José.



Ik was hartstikke blij, en het mooiste moest nog komen: ik kreeg van mama een kliedertaart van Pip (je weet wel, die van Woezel) en toen mocht ik met mijn handen lekker eten en rotzooi maken, en toen zei m'n ouwe heer zowaar een keertje niet dat ik een beetje netjes moet eten. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Na m'n middagtukkie zijn we naar de speeltuin in De Zilk gegaan, dat was ook erg leuk. Ik ben samen met mama op de schommel geweest en ook van de glijbaan en in de draaimolen. Het was een hele fijne dag, en zondag komt er nog veel meer visite en dan krijg ik nog veel meer kado's! Jippie!!!

1 opmerking: