maandag 27 december 2010

Prettige kerst!

Ho Ho Ho! Ja, het was zeker een prettige kerst! Mijn eerste, en hij was gelijk wit!!! Eerste Kerstdag waren we op bezoek bij opa Willem en oma Corri en 's avonds kwamen opa Kees, oma Roelie en oom Marcel op visite. Gezellig hoor! En Tweede Kerstdag gingen we gezellig naar Voorschoten, eten in het nieuwe huis van oom Paul en tante Yimei.

Meer goed nieuws: ik kan sinds kort niet alleen tijgeren, maar ook kruipen! En ik schuifel ook al regelmatig langs de tafel, zeker als er spulletjes staan die je eraf kan gooien. Leuk man!! Om m'n ouwelui een beetje te plagen speel ik de laatste weken af en toe ook voor nachtbraker. Dan ga ik 's nachts een paar uurtjes lopen piepen, echt lachen hoor als je dan hoort wat ze tegen elkaar zeggen. Zou hij pijn hebben? Zou hij honger hebben? Zou hij het koud hebben? Zou hij koorts hebben? En ik zeg mooi niks! Sinds dit weekend ben ik er maar effe mee gestopt, want pap en mam kregen wel erg grote wallen onder hun ogen.

Nou dat was het voor dit jaar mensen. Een fijn uiteinde gewenst en tot in 2011!!

Groetjes van Mats

Geen opmerkingen:

Een reactie posten