woensdag 8 december 2010

Sneeuw, sint en de kapper

Hiep hiep hoera, Jette is vandaag 3 jaar geworden! Ik mocht eerder naar huis van Pinokkio, papa en mama kwamen me al om 13:00 uur ophalen. En vanmiddag kwamen alle opa's en oma's en ook nog oom Eric en tante José op bezoek. Wat een gezellige dag!

Dit weekend was ook al erg leuk, zaterdag heb ik met Jette voor het eerst op een slee in de sneeuw gezeten. En zondagmiddag kwam Sinterklaas op bezoek. Ik heb er niet zoveel van mee gekregen, ik lag de hele tijd te slapen. Toen papa me wakker maakte, waren alleen mijn kadootjes nog niet uitgepakt. Ik kreeg heel veel mooie pakjes, maar het mooiste was toch wel de auto met Woezel en Pip erin. Dankjewel Sinterklaas!!

En maandag kwam ook nog eens de kapper, voor het eerst werden mijn haartjes geknipt. Zie ik er niet mooi uit??!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten